Arzumca34 Baby turco doğadan yenidoğan ıslak mendil Kullanan varmı arkadaşlar 3 tanesi 9.90 inanamadımm😀
Kksll Arzumca34 Benim bebiş Aralık’ta doğacak inşallah ben bı denemek için aldım begendim zaten içeriği temiz baya bı stok yaptım bebekte nasıl bı etki yapar bilmiyorum deneyip göreceğiz amagenel olarak yorumları guzel
Hilaldemirrr Arzumca34 ben bı ara yuzume kullanmak 8cin aldım ama çok ince ve kuru yani bebek kakasını yapsa çok iyi hijyenik temizleyecegini düşünmüyorum açıkçası yaprakları büyük değil diğerleri gibi
bilnazo68o Arzumca34 ben aldım Trendyol’dan 90 lı paket 12 tane. Memnunum. Bezini de kullanıyorum, uygun geliyor
Somerkadir4 Arzumca34 kullanmadim canım ama komşum kullanıyor bakanlık onayliymis güvenilir mis demişti gıda teknikerleri önermiş
anneadayii42 Ben de aldim stok yapmadim ama yapanlar olmuş belki bebege uygun olmaz alerjik vs olabilir ya da memnun kalmam diye cok almadim bence siz de oyle yapabilirsiniz