Zelihaoncl Kızlar merhaba 37 haftalıgız dunden beri belim agrıyor ve arada kasık agrım oluyor dogum yaklastıgı ıcın mı oluyor bunlar
22anne33 Zelihaoncl sanırım evet doğum yaklaştığı için oluyor. Ben de 35 haftalığım gece bel ağrısından uyuyamıyorum çok kötüyüm