Kaderyas Öğretmenim,1 gün okulda pis bir koku yayıldı herkes etkilendi en çok da ben.arkadaşlar şüphelendi bi test yaptır dediler hastaneye gidip tahlil verdim sonucu 1 gün sonra kurs çıkışı 4 te alacaktım.kursun ortasında Ablam aradı ısrarla açmak zorunda kaldım bana hamilesin dedi.sen nerden biliyrpsun dedim, hastaneleri aramış yaşadığım ilçede 3 özel hastane var ben diye arayıp tahlil sonucunu öğrenmek istemiş( ki ablamla ayrı şehirlerde yaşıyoruz ) sonuncusunda tahlil sonuçlarını alıp kendi doktoruna msj atmış 😊 yani ilk ben değil Ablam öğrenmişti oğlumun varlığını 😊