Minikkkkkkk Doktor ferro sanol ilacını iki tane yutmamı söyledi kullanan var mı böyle ağır gelir diye korkuyorum
Sevim1609 Minikkkkkkk Canım ben 24. Haftaya kadar 2 tane kullandım kan değerim 14 çıkınca 1 e indirdi bir sorun yaşamadım
minikbirkiz Minikkkkkkk ben de aylardır bir sabah bir yatmadan önce içiyorum kan değerlerim 6. aydan beri düşük
Beyzan Minikkkkkkk demir durumuna göre veriyor iki tane ya da bir tane diye. Benim çok düşüktü günde iki tane içiyordum. Ağır gelmez zaten vitamin takviyesi. Allah korusun demir eksikliği daha kötu anne için
Ozlmoztrk Minikkkkkkk bende günde 2 tane freplex foll kullanıyorum yetersiz olduğu için serum takılacak
sernaz33 Minikkkkkkk benimde 2ye cıkarsın son içemedim son 10 gün kaldı o yüzden kan takıldı rahatsız olmuyorsan iç derim kan değerine göre veriyor doktor