Dilekcnkn anneadayii42 Ben 3. Trimestere girdim valla başa dönmüş gibiyim başladı ama doğumda kusan gördüm yani açılma oluyormuş iki doğumumda da böyle birşey olmadı eltim doğum yaptığı zaman afedersin baya kusuyordu yani
tugcengizzz anneadayii42 son 38 gün ilk hamile kaldigim zamana döndüm bendede oluyor ama dogum belirtismi bilmiyorum.
Dilekcnkn anneadayii42 Yok bulantı sanmıyorum olsun sadece dediğim gibi doğumda kusmuştu baya ebe açılma oluyor bu iyi birşey dedi ama yani gebelik çok farklı bir serüven insan başında olmaz sonunda başlar bulantılar falan sen yine doktoruna danış