Asellinaanesi Anneler merhabalar 36 haftalık kiz bebeğe hamileyim sabahtan beri ayağa filan kalktıkca oturdukca bebek hareket ettikçe alt tarafımda sanki tel veya iğne var da batıyor gibi hissediyorum sizlerde durumlar nedir ve normal midir acaba
Eda-5807 Asellinaanesi bende 35+3 haftalığım bugün aşırı derecede otururken mıdeme bısey saplanıyor gıbı oluyordu rahıme baskı da var yatınca bısey yok ama oturunca acayıp baskı hıssedıyorum goguzlerımın altında acaba erken falan mı olucak
22anne33 Asellinaanesi aynı durumu yaşıyorum ayağa kalkınca başı baskı yaptığından vajına ağrısı yaşıyorum felaket kötüyüm uykular haram 😞😞😞
Asellinaanesi Superimm Sanırım ilk hamileligim olduğu için çok bir şey de anlayamıyorum baskı ve sanci afedersin alt tarafımda iğneler batıyor
Superimm Asellinaanesi normal benimde ilk elhamdülillah doğurdim aynsii banada oluyordu bazen otururken iğne gibi sanki bsey varmış hissi veriyordu rahim büyüdüğü için demişti doktorum
Asellinaanesi Superimm Ayy icim rahatladi resmen doktor randevum da perşembe olunca destek alayım dedim çok sagoluun
Esra3452 Bende 36 haftadayım ıkı adım atınca doğuracak gibi hissedıyorum kendımı altım çok agrıyor valla neden acaba