Ecemm33 19+5 haftalık hamileyim inanılmaz yoruluyorum ayakta durunca sanki saatlirdir ayaktaymışım gibi oluyor bel ağrısı aynı şekilde benim gibi yaşayan var mı ?
T_ak Ecemm33 inanın bende 14 haftaligim belimin ağrısından yatamıyorum ayakta fazla kalınca mahvediyo benim bide ikinci çocuk 15 aylık bebegim de var zaten oturma die bişey yok
Meryem2746 Ecemm33 sürekli dinlenmeme rağmen bel ağrısı çok fazla 21+4 rahim büyüdüğü için bebekte hızlı Bi şekilde gelişti için ondan oluyormuş 🌸
Meryem2746 Ecemm33 evet adet ağrısı gibi korktum hastaneye gittim cok şükür Bi sıkıntı yok rahim yüyüyor ondan dediler vucud ağırlaşıyor ondan bide biraz kilonuz varsa ayaklarınız daha cok ağrır bende Bi 5 dakika yürüsem ayak bileklerim cok ağrıyor
Meryem2746 Ecemm33 magnezyum kullanıyormusunuz bide cok sancınız varsa onuda kullanın doktorunuzla görüşün