Eşim ikinci defa koronayi geçiriyo,ateşi olunca üşümesi olmuştu, biz grip sandık ateşi ölçtüm 37.5 çıktı inanamadım, ertesi gün test verdi zaten pozitif çıktı şuan 7inci günde. Hafif atlatiyo korona gibi değil ilk iki gün vücut ağrısı oldu koku gitti üçüncü gün geri geldi. Dört gündür koku tat yerinde maşallahı var.
Kendinden şüphe ediyorsa gidip test versin biz bilmeden üç gece koyun koyuna yattık bana geçmemiş negatif çıktım.