Tazeannecik35 Ozge_sahin Bende hep bade istiyordum ama ismin anlamına bakınca vazgectim ve etrafımdaki insanlarda arastırmıslar anlamı kötü bosver dediler o yüzden direkt vazgectim. Bende su an 8. Ayımdayım ve daha yeni ismine karar verdim kızımın . İsmi ELA olcak 🥰🙏🏻🌸 Ben kısa isimler sevdiğim için eşimle uzun uğraşlar sonucu sonunda karar verebildik ismine 🤣🙏🏻
EdaYade Ozge_sahin bir kızım var adı Gül Yade fikir olsun sizede önerebileceğim isimlerde Nil Derin Duru Peri Pera Lila 💜🦋
hunilianne Güneş, Defne, Feyza, İpek, Hüma, Bahar, Yade, Aysima, Ahsen, Sümeyye, Leyla, Şeyma, Yüsra, Ece… Modern de var klasik de hangisini beğenirsen😊
hunilianne Tazeannecik35 bugün Ela diye bi öğrencimle tanıştım sürekli adını söylemek istedim çok güzel bi isim😊