Kbta evet Özlem hanım doğurttu muayeneye hiç gitmedim ona ama doğum güzeldi. Zaten beni doğumhanenin dışında yani odaların orda ki koridorda bekledi yakınlarım sabaha kadar doğumdan sonra da yanıma geldiler babam abim annem kaynanam eşim kardeşim hepsi beni gördü sonra kalabalık olmasın diye gönderdim onları. Eşim annem kaynanam kaldı. Yanıma sonradan ziyaretçi de geldi kısa süreli