Kızlar merhaba. Bir iki hafta içinde bebek odasını almak istiyorum. İlk 7,8 ay benimle birlikte kalması için anne yanı park beşik aldım, kendi odası için montossori yatak mı, büyüyen beşik mi (80*180) almak daha mantıklı olur karar veremedim. Fikirlerinizi veya deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🥰