minik_7984 Kızlar hamılelıkte sureklı aglayınca bebek de dogduktan sonra sureklı aglar mı var mı boyle bir şey
Aminegul minik_7984 yani huy olarak ben zaten cok duygusal bir insanim kimseye kiyamam kizimda öyle 2 bucuk yasinda gülmedigim an anne üzülme olurmu diye öpüyor beni 🥰 bence huyum gecmistir diye düsünüyorum yoksa hamilelikde icine atmak iyi degil aglamak daha iyi diye biliyorum
Sennaaaa minik_7984 kesinlikle doğru ne kdr mutlu hamilelik o kadar mutlu bebek demek ! ilk hamileliğim cok sıkıntılı geçmişti cok zor günler geçirdim oğlum 7 yaşına geldi hala problemli
Aag06 Hamileligim asiri mutsuz gecti sanirim bir kere gülmemisimdir bebisim gayet mutlu allaha sukurler olsun ama suan agladigimda falan oda hissediyor pür dikkat bana bakiyor mizmizlabiyor uyumuyor