Herkes farklı bez kullanıyor bebeği pişik yapmadığı sürece en ucuz bezi de kullanıyor anneler, sleepy gibi. Benim hamilelik daha 18.hafta ve parasından kaçmıyorum galiba prima pure en pahalısı ve en temizi. İçerik olarak daha temizi var mı belki ben bilmiyorumdur?