Merhaba arkadaşlar 🙋🏻♀️ Gebeliğimin 37+4. Haftasındayım fakat karın çevremiz neredeyse 3 hafta geriden geldiği için 38. Haftamızda doğum gerçekleşecek. Doktorumuz öncesinde ciğer geliştirici iğne vurulacağımı söyledi fakat kafamı karıştıran şey 38 hafta gelişim için yeteli değil mi ? Benim gibi aynı durumda olan anneler var mı ? 🙇♀️