Iscn valla degisir belli olmaz yorgunsan kasar,yanlis hareket yaptiysan kasar,her tepkiye gore kasilabilir.benim dogum yaptigim gun kasti kendini icerde 6saat falan hic acilmadi yattim oturdum hicbi turlu gecmedi en son suyum geldi birden yani hic hareket etmeden kendini kasip birakmiyorsa 5 6 saat falan bi gozukebilirsin hastaneye doguma hazirliyordur kendini ama son ay ara ara kasilmasi normal