Evlathasretim6 tabiki herkes aynı değil kimyasal gebelik adet günü yada adetten sonra günün geçer normaladet gibi olursun gebelik oluşmaz. Ondada testler pozitif çıkar o yüzden dedim 2 3 gün geçerse hiç değilse kan verdiğin iyi olur değere göre yorum yaaprlar inŞallah hayırlısı ilr sağlıklı gebeliğin oluşur