Ne alaka diyeceksiniz başlığa bakınca 🤣
Kizlar bebek fikrini aklımdan çıkarıyorum. Koşu bandı aldik spora gitmeye üşeniyorum diye. Dün başladım 300 kalori yaktım, bugünde 300. 58 kiloyum 53 hedefim.🤲 Sanırım bebek konusunu çok taktim biraz kafam dağılsın ve kilo da vereyim özguvenim yerine gelsin diye. Siz de başka bir şeyle ugrasabilirsiniz. Iyi geliyor gerçekten. Aslinda burada da çok takılmamak lazim etkiliyor bizi. Bu arada 2 gün geçti adetim herhalde klomen ve ignenin etkisi olmalı çünkü testlerin hepsi negatif sanırım stresten vücudum da kızıyor bana.🤷♀️