Seross10 Sedaaaa2 folik asidi kesti bunları verdi direk. Hatta kan ilacını doğum sonrası da devam edeceksin dedi ama kan vitamin değerim normal seviyelerdeydi
_ipekkkkk Sedaaaa2 Denedim kuzum ben normaldede hap içemiyorum doktora özellikle söylüyorum hap içemiyorum diye ilk zamanki folik asit li omega3 verdi onuda içemedim balık yiyorsan sorun yok kullanma dedi demir ilacını suda eriyen istedim verdi bunu vermedi bakalm gidince soylicem boşuna para veriyorum kullanamıyorum ki😔 iştahım şükür iyi yemek yiyebiliyorum yemek ayırt etmiyorum Allah’tan napaym hayırlısı bakalım 🤲🌸
Deryabelinay _ipekkkkk bende malesef kan hapı kullanırken bişey yok decavit tuttuğum an istifar etmem bir oluyor bende kullanamıyorum onu içip bütün günüm gecmesinden ise kullanmamayi tercih ediyorum doktora söyledim değerlerine tekrar bakalım dedi yarın gidicem sonuç için inşallah tekrar vermez
bahtnurr1 Sedaaaa2 Demir ilacı kullanınca dışkı rengi koyu oluyor normal yani. En zorlanarak yuttuğum ilaç o zaten ama normal
Burcinmert Banada geçen gün verdi doktorum ama mümkünü yok içemiyorum okadar büyük ki direk midem bulanıyor yutamıyorum değiştirmesini istiycem, 🤦🏻♀️