Urberrak Kizlar merhaba 17+2haftalik hamileyim 2 gündür kasiklarimda ağrı var özellikle ayağa kalktığımda çoğalıyor sanki kasigima bı yumru oturmuş gibi bı şey iniyor aşağıya doğru normal mi sizce yoksa gene ben mi çok evhamliyim
_ipekkkkk Urberrak Bende 18 haftamdayım ilk zamanki kadar ağrı olmuyor ama ara ara hafif ağrılar oluyor normalmiş doktorum demişti rahim büyüyormuş Bazen kasikla bacaklarımın birleştiği yer ağrıyor bu normal mi bilmiyorum?
Gizemin-minnakI @Urberrak bende ayakta biraz fazla duruyum aynı şekilde oluyor . 18. Haftadayım bende . Ama benim plesentam aşağıda ben ona bağlıyorum biraz . Ama kasık ağrısı gebelikte normal yani . rahim büyüdükçe ağrı olması normal demişti bana doktor. .