ogretmen_anneee Arkadaşlar dün kıpır kıpır olan bebeğim bugün 3-4 kere hareket etti oda çok az … 24 haftam bitmek üzere . Normal mi bu haftalar da .
Mavi34 ogretmen_anneee canım benim bebeğinde öyle bazen tüm gün 2 3 kez sadece pıt pıt yapıyor gece hareketleniyor. Doktora sormuştum 26.haftamicin günde en az 10 hareket olması lazım demişti. Ufacıkta olsa her kipirtiyi hareket olarak say demisti
ogretmen_anneee Ysmmmnn Yagmur00 hareket etsin diye karnımı okşadım gündüz bi sanki döndü gibi yaptı sonra hiç tık olmadı . O kadar kötü şeyler okuyoruz ki burada hep tedirgin oluyorım 😞
Aysegul354 Bu poatu açmak için geldim 🥰 bizde 24.haftadayiz bazi günler çok hareketli bazen gunde 1 2 kere hissediyorum. Normal mi diye sorucaktim
ogretmen_anneee Aysegul354 bugün bende çok az hissettim . Saçma postlara bir sürü yazıyorlar ben burda endişe ettim bazı yazan anneler dışında kimse yazmıyor üzülüyorum valla
Zeyyyn ogretmen_anneee amin canım hepimize 😊 bende tedirgin olurdum o zamanlar ama bebek vakti geldiği vakit durmuyor yani sadece gün aşırı hareketsizlk olmasın ona dikkat et
ogretmen_anneee Zeyyyn tamamcanım işte hareket etse neden çok hareket etti diyoruz etmese neden etmedi… sürekli kaygı stres daha zararlı ama insna gönlüne söz geçiremiyor