Sibel_g Kızlar pruloton depot iğne vuruldum dün ve bugün bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum 19. Haftadayız normalde çok hareketliydi. Bu durumu yaşayan var mı
Mavi34 Sibel_g iğneden ötürü korkma o bebeğini korumak için yapılıyorzararı olmaz bende 5 ay yaptirdim. Ama haftan itibariyle sürekli hareket olmaz gönlünü ferah tut arada kıpırtı hissediyorsan bir sıkıntı yoktur
Glstnlkmn63 Canım bu iğnenin bi zararı yok bende kullanıyorum şuan 23 haftalığım ama o zamanlarda bebeğin hareketlerini pek hissedemezsin zaten ilk gebelik mi ?
merakliblog 20 hafta ikizlere gebeyim haftada bir proluton vuruluyorum zaten nadir hissediyorum bi sorun olacağını sanmıyorum. Zarar verse sana verir alerji gelişir nefes alamazsın çocuğa bişey yapmaz
Glstnlkmn63 Sibel_g normal canım korkma benimde 2 ci hamileliğim bebekler zaten bu zamanlar da pek hareket etmezler içine kötü bişey gelmesin bende o zamanlarda öyleydim çok şükür ki bi sorun yok