Cemileur ben 1 hemşire 2 kadın doğum doktoru 1 aile hekimine sordum hepsi de 14 15 haftadan sonra vurunabilirsin dedi aksi gibi bende 17 haftaya randevu aldım garanti olsun diye onu ertelemek zorunda kaldım tekrar aldım 18 haftaya aşıya gidemeden grip oldum iyileseyim olacağım ama şuan 20 haftalık olduk hafif öksürük kaldı oda geçsin olucam