07vefa42 inşallah şanslı çıkarsın ama Vestel gerçekten aldığım ilk gün bile illallah ettirdi. Parasını peşin ödeyip aldığım bütün beyazeşyam tam bayramdan sonra evime getirilecekti. Bayramda müdürleri mağazayı gezmeye mi ne gelmiş. Ellerinde ürün olmayınca benden izinsiz benim ürünümü teşir ürün olarak açmışlar. Mağazada bağıra bağıra kavga ettim başlarındaki kişiyle o artık sizin malınız değil benim malım benden izin benim malımı ne diye teşir ürün olarak açarsınız dedim. Alırsanız bu almazsanız da yeniden üretilmesini beklersiniz o da 2-3 ayı bulur dediler. Ve hiçbir olanak sağlamadılar. Çok dolmuşum Allah belasını versin Vestel’in.