1234seda böyle bir şeyi nereden duyduğunuzu merak ettim. 24. Haftaya gireceğim, ne zaman kendimi nezle gibi hissetsem hemen kalkar kekik kaynatır limon balla içerim. Yemeklerimde de çok kullanırım. Hiçbir zaman zararını duymadım görmedim bugüne kadar. Aksine çok faydalı bir bitkidir, garibe nezleye bire bir. Hatta şu an kaynattım içiyorum. ☺️ Yine de doktorunuza sorun içiniz rahat etsin.