Merhaba sevgili anneler♥️ doktorumun da önerisiyle kovid aşısı olacağım. Hamileliğimin 12.haftasındayım, hemşire 1-2 hafta daha bekle öyle yapalım dedi. Biraz da gerginim hemen olmak istiyorum ama gebelik haftam daha küçük olduğu için de yaptırmaya çekiniyorum. Sizler oldunuz mu, olanlar kaçıncı haftada oldu? Doktorlarınız ne önerilerde bulundu? Bu konuda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Sevgiler🌼