Esmasimay SeciL20 sadece tahmin var doktorum net bişey söylemiyor üstelik mercimekte göstermiyor 😒 Ne zaman öğrencez kiii
Sermin Benim de 10 Haziran dedi,Doğum için, 13. Hafta gittik daha erken deyip söylemedi şimdi 16.haftayı bekliyorum, bu arada doktorumdan da memnun değilim, çok ilgisiz, ne yapsam bilemedim