Beliz100 Vücut hamilelikte su tuttuğu için el bileklerindeki sinirleri sıkıstiriyormus,karpal tünel sendromu deniliyor. Benim iki aydır iki elim de uyuşuk,ortopedi bölümüne gittim,hamile olduğum için herhangi bir tedavi uygulanamayacağı söylendi. Doğumdan sonraki 3 ila 1 yıl arasında düzeleceğini, düzelmemesi durumunda gelmemi soylediler.