Sevilss 28-34 haftalar zor geliyor. Ben de tecrübe etdim.34-36 da artık erken doğsa bile yaşama şansı yüksek diye insan rahatlıyor, böyle olunca da 40-41 haftaya kadar gelmiyorlar)))) bende de 28haftada kanama, su azalması, erken doğum riski falan. 40+1 de süni ile doğum yaptım)))))