Slndrmz inanin bundan oncede 2 dusugum var erken haftalarda teste pozitifi gormek bile bana yetmiyor diye bilirim evet bunu yalniz bizle ayni seyleri yasayan bilir tam oldu derken her seye basdan baslamak cokk zor
cok bir belirtim yok biraz gogus hassasiyeti ara ara kasiklarda adet olucakmisim gibi sanci bu kadar mesela ilkinde o kadar cok belirtim vardiki ha oldu dedim tutunmamisdi onun icin belirti aramamamizda fayda var insAllah guzel haberlerimizi aliriz bir gelisme olursa yazarsin burdan canim