Saç boyatmak yerine geçiyor diye biliyorum ben birçok yerde araştırdıgim zaman cokta öneri almadım şahsen saçın rengine filan müdahale ettiğinden ve içinde daha fazla kimyasal var diye biliyorum sahsen
bende de ombre var ama doğumdan sonra boyayım diye mor şampuan kullanmadım riske atmak yerine tekrar boyatirim