Arkadaşlar daha düne kadar oğlum çok güzel oynuyordu sürekli hareketliydi ama bugün çok az ve yavaş oynuyor sizce neden internetten okuduğum kadarıyla 32 haftadan sonra yerleri daraliyormus diye artık fazla haraket etmiyorlarmıs benim gibi aynı durumu yaşayan var mi