Seyma93 32. Haftamdayım ilk gebeliğim ilk haftalarımda çok doktor araştırdım medical parkı duydum iyi diye ama muayene ücreti çok fazla geldi bana çünkü 20. Haftaya kadar 4 haftada bir sonrasında 3 haftada bir 30. Haftadan sonra da 2 haftada bir en sonlar da da her hafta çağırıyor doktorlar ve bir yandan bebek hazırlığı bir yandan bu maddi olarak sıkıntı ben Bir kaç doktora gittim hatem hastanesi doktor nazire den hiç
memnun kalmadım dayadı bana ilacı vitamini mide krampı geçirdim ve şikayet bildirip bıraktım onu sonra Hatem hastanesi Fethi Güçer doktorum ile tanıştım gerçekten mükemmel bir doktor ilgili gider gitmez şahsi telefon numarasını verdi bana bir sorun olduğunda beni ara dedi bir kaç kez gece bile aradım ve benimle ilgilendi. Tahlil sonuçların için hastaneye çağırmıyor sonuç çıkınca beni ara diyor arıyorum bakıp bana bir sorun varsa söylüyor ilaç
yazıyor yoksa herşey güzel diyor boşa hastaneye çağırmıyor bir kaç kere konrtol günüm geçmişti ücretsiz muayene etti derdi para olmayan kaliteli bir doktor kesinlikle öneririm ☺️