Melekkiz_1 Meraba kızlar sicakda mi yada başka birşey mi bilmiyorum ama iç çamaşırım su gbi oluyor 12+3 oldum
Clementinee Melekkiz_1 aynı canım benimde öyle afedersin idrarımı yapmış gibi oluyo ama sıcaktan olduğunu düşünüyorum yarın randevum var sorcam yinede
Calisananne25 Melekkiz_1 benim de öyle akıntım çok artık gerçekten rahatsız ediyor beni bu hafta kontrolüm var doktoruma söylicem bu durumu. Hem ıslaklık var hem koku yapıyor inanılmaz rahatsızım çok dikkat etmeme rağmen önüne geçemedim bu durumun
Ceydacetin Melekkiz_1 canım benim oğlumda öyleydi ama 34 haftalıktım suyum sızıyormuş zaten 36 da filan acil sezeryan oldum senin haftan küçük bilemedim o yüzden
Mayacm Melekkiz_1 o haftada benmde cok oldu korktum bende sordum idrarı tam boşaltamıyo olabılırsın dedı bıde akıntı bu haftafa artmaya baslıyomus yınede kendı doktorunuzada sorun tabi
Melekkiz_1 Calisananne25 benim normlde akıntım vardı ama akıntım dışında iki gündür su gbi oluyor değişik
Zann2606 Calisananne25 benimde öyle idrar enfeksiyonu var demişlerdi bo toz verdiler içtim biseye yaramadı bol su iç dediler idrar rengi berrak renk alana kadar akıntıda normal dediler
Shn16 Calisananne25 muhtemelen enfeksiyonunuz vardır. Tansiyon probleminiz yoksa sabahları limonlu su için. Ve gün içindedr bol su tüketin. iç çamaşırınızı günde 2 defa degiştirebilirsinz daha iyi olur. Aynı problemlerle aylarca brnde ugrastm 🙈
Feyzabeyoglu Yesim1992 enfeksiyon çıktı yoğun bi enfeksiyonun var dedi Antibiyotik ve fitil verdi doktorum
Calisananne25 Zann2606 aynen ben de içtim o tozdan sanki ilk içtiğim günler iyiydi şimdi gene aynı su aşırı içiyorum diyemem bir de onu deneyeyim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Yesim1992 Feyzabeyoglu bol su tabiki yavrum ilaçlarını düzenli kullan Allah’ın izniyle geçer insallah bende atlattım hastanede bile yattım