20 haftalık hamileyim artık kusmalarim tamamen bitmişti ki zaten çok kusmamistim bu sabah uyandım ve aşırı bir ishal ve kusma durmak bilmiyor hemen kadın dogumcuma yazdım gebelikle ilgili değil gıda zehirlenmesi enfeksiyon olabilir dedi hemen acile git dedi gittim anlattım hamile olduğumu söyledim hemen serum taktılar sonra ilaç yazdı ilaçlar parol,cefaks 500 mg antibiyotik verdi hamilelikte kullanılabilir dedi ama çok endişe ettim bebeğime zarar verir mi ki