SevdaSezer Kızlar 31 Ağustos’ta sezaryenle bebeğime kavuştum. Şimdi korse kullanmaya başlamalı mıyım yoksa daha beklemeli miyim. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Aysemin54 SevdaSezer bence 2 gun sonra takın cunku daha rahat yatıp kalkarsınız agrınız az olur oyle derler hep bildiğim gordugum kişiler
ada94 SevdaSezer benim drum hemen kullanabilirsin demişti. Bende kullanmıştım. Doğumdan bir gün sonra yine kullanacağım.
Bsrakya Benimde 1 hafta oldu doğum yapalı iç karnımın acısından daha saramadim bende surda bekliyimm 1 hafta sonra sarıp da dikişleri patlayan olmuş mu
Bsrakya Cansu13 iç karnımın dikişleri yatarken kalkarken çok acıyor birde korse takarsan daha çok acıyor mu vee insan korkuyor dikişler zarar görecek diye hic bir sıkıntınız olmadı mı
Cansu13 Bsrakya doktorum üç gün sonra takabilirsin demişti. Ben bir hafta sonra kendimi iyi hissettiğim zaman takmaya başladım. Kendinizi iyi hissettiğiniz zaman takın bence sizde ben bi sorun yaşamadım
Cansu13 Bsrakya doktorum üç gün sonra takabilirsin demişti. Ben bir hafta sonra kendimi iyi hissettiğim zaman takmaya başladım. Kendinizi iyi hissettiğiniz zaman takın bence sizde ben bi sorun yaşamadım
Semraersoyyyyy Bende üç gün oldu sezeryan olalı doktorum takabilirsin dedi ama bende takip takmamakta kararsızım bilgisi olan yazabilirmi
HollyMolly Sezaryen icin korseler var onlardan bakabilirsiniz. Veya biraz sıkı olacak şekilde şal sarabilirsiniz
2inciannelik SevdaSezer ilk doğumumda 1 hafta 10 gün filan geçince karnımı büyük puşi gibi bir şalla bağladım 15 gün sonra da korse taktım 2 ay boyunca fıstık gibi oldu lateks korse yamuna askısız olandan kullanmıştım nasipse bu sefer de öyle yapacağım .