HlyaZeytnlu ben çok zor bi hamilelik geçirdim çok kilo verdim son haftalarda aldım bebeğim 3455 grm doğdu hiç açılmam yoktu balon yerleştirp yumuşatacaklardı ama gerek kalmadı kendi sancım başladı gerçi açılma için yetersiz kalınca suni verip epidural yapıldı çok zorlansamda şükür normal oldu dikişli yurtdışında yaşadığım için burda kolay kolay sezaryen yapmıyolar