UralYlmz ben yenidoğan başlamamıştım 1 bucuk aylıkken basladım. Kendinize eziyet etmeyin cok kaka yapıyor yenidoğan lar o logusa halimle uğrasmadım doğal içerikli bez alın pingu kullandım ben ilk 1 bucuk ay. Sonra ybb ye gectim. Tam hatırlamıyorum ama ben cok almıstım pocet aldım 20 tane vardı. İç bez 20 tane tek kat bez 2 şer 2 şer koyuyordum. Sonra yetmedi haliyle 5 katlı bambu bez aldım babyneo dan 10 tane 8 9tane 3 katlı katlanabilir bambu bezim vardı. İhtiyacım oldukça aldım yani. Ortalama 6 7 bez değişseniz 3 günde 1 yıkama ile 5 tane cover 10 tane pocet 10 tane 5 katlı bambu bez 10 tane 3 katlı katlanabilir bambu bez 15 tane kadar da çift katlı bez yeter diye düşünüyorum. Bunu kullandıkca anlıyor insan aslında