Dilek147 Kızlar bisey sormak istiyorum size dün regli günümdü fakat olmadım. Bugün de böyle afedersiniz kendimi silerken kahve rengi sümüksü ( kusura bakmayin) tarzında biseyler geldi acaba neden bilen var mı bilgi verirse çok sevinirim
Manolyanis Dilek147 yerleşme belirtisi de olabişir cnm benm yerleşme kanamam pembe sümüksü gelmişti biraz daha bekle adet olmassan gebe olabilirsin cnm
Dilek147 Manolyanis Sağ ol canim bekliyorum bakalım normalde hep gününde regli olurdum ama bu ay olmadı ve midem bulanıyor