Cns34 2 buçuk aylık bebeğim var. Var mı kullanan tavsiye edebileceğiniz bel ağrısı yapmayacak fıtık etmeyecek 😅
Medilifegun Cns34 kızımın iki tane kangurusu var ilk dogdugu zamanlar borooshbaby olanını kullandım şimdi 1 yaşında dışa dönük durmak istedigi için solomombaby kullanıyorum iki kangurumdan da çok memnunum
Durunbigeldim Cns34 bende merak ediyorum bunu acaba bi zararı varmı birde ne zMan kanguru kullanmaya başlanabilir
Deryabelinay Cns34 solomombeby kanguru kullandım kızım da yenidoğan dan itibaren kullanılıyor iç aparatla birlikte çok memnun kaldim
Clmk01 Kangurulad doğumdan itibaren 9 yada 12 kg kadar kullanılabilyor ama farklı kilolarda olanlarda var. Ben çok araştırdım cybex yema kanguru aldım çok memnun kullanan arkadaşlarım.
Benis_2 İlk kızımda mamadusbaby kullanmıştık eşimle ve çok memnun kaldık çok rahattı kısmetse ikinci kızımda da kullanıcam🙏🏼 Normal kangurular çok zararlı kesinlikle ergonomik olanı alın en sağlıklısı o ve 3 aylıkken kullanmaya başlamak en doğrusu