Leylaa01 Kızlar merhaba Allah izin verirse doğumuma 60 gün kaldı. Hala hangi bebek bezini kullanacağıma karar veremedim siz neler kullandınız memnun kaldınız mı? Paylaşır mısınız? Şimdiden teşekkürler 🌸
gldn065807 Leylaa01 canım ben oğlumda pirima kullandım ondan başkası pişik yaptı malesef 10 yaşında şuan bu bebgimde ne kullanırım bende bilmiyorum ama galiba yine prima kullanırım
Mehtap23 Leylaa01 benimde 61 gün kaldı uygulamada ama gerçekte daha az zamanım kaldı sezeryan 😀 ben oğluma prima kullandım çok memnundum kızımada prima kullanıcam aldım hatta bir mumarasını . İnş bundada sorun yaşamam 🤔
Gokcecelik Emine_clk01 benim bebeğim kuvözde prematüre 0 numarasını kullanıyoruz hemşireler hiç öyle bisey demedi ama 2 yeğenimede ablam dogduklarindan beri sleepy kullanıyor çok memnun bende o yüzden tercih etmiştim şuanda bi sorun yok