Bsrysf ay çok teşekkür ederim zahmet edip açıklamışsınz çok saolun😻🙏🏻 Ben bu ay biraz yarım yamalak başladım bu işe, adetimin 12. Günü falan başladım test yapmaya ama hep silikti dünde silikti daha koyulaşmadı, bugün ikinci idrarımı bekliyorum saat 12 gibi yapacağım, uygulamaya göre bugün en doğurgan gün görünüyor ama testin sonucuna görw yapıcam, ama yinede bugün değerlendircem bu günü koyu çizgi olmadan öncede ilişki olmalı değil mi ?