Sedefcann08 Bilenler bilir hatirlayanlariniz vardir illaki 34 haftalik suyum azalmisti halan devam ediyor doktor damardan su verecez dedi yaptiraniniz varmi acaba olumlu etkisi oluyormu bebeğe
KezibanUan Sedefcann08 canım aynı haftada çok yakınım olan birininde suyu azalmıştı doktor soda iç sıvı al dinlen demişti doğuma kadar yeterli suyla geldi hatta normal doğum yaptı.
Sedefcann08 KezibanUan benim gelmiyor canim ya ne yaptı isek icmedigim sivi kalmadi demekki doktor yapın bu dedi en son damardan su vercez dedi tabi cok bilen büyükler herzamanki gibi korkutuyolar beni yok bebege zararı olurmus malum 6 yil onlar tip okudu
KezibanUan Sedefcann08 keşke başka bi yolu olsaydı canım doğal yolla biraz daha suyun dayanabilseydi. Çünkü az kalmış doğumuna. Hiç başka bi doktora göründün mü ??? Sen bakma konuşanlara doktorlar herzaman daha iyisini bilir bebeğinin sağlığı söz konusu
Sedefcann08 KezibanUan 3 doktora göründüm canim ozel devlet bide araştırma hastanesinde docent vardi o da bakti ben hic demedim ama.suyum az diye kendileri dediler
Magnolia123 Sedefcann08 canım aslında bu haftadan sonra doğan bebekler kilosu da iyiyse çok sorun yaşamıyor doktor neden bu kadar korkutuyor seni? Yani bu haftalarda Doğum yapan çok fazla
Sedefcann08 Magnolia123 bulundugum yerde canim doktorum iyi ama hastane şartları kötü küvez yok dier göründüğüm doktorda 1 saat mesafelik yolda istiyoki doğumunu ben yapım yollarda sürünme cunku gecen hafta fenalasinca 1 saat bana ölüm gibi geldi
Magnolia123 Sedefcann08 hımm bak bu durum sıkıntı işte canım, benim de 34+1 çok yakınız sağ Salim kavuşalım yavrulara inşallah hayırlı haberlerini bekliyorum canım