Medha 9 gün önce acil sezaryen oldum normal doğum olacaktı ama olmadı. 9 gün geçti neredeyse hiç göbeğim kalmadı gibi bişey ama ben toplamda 4-5 kilo aldım. Şuan iz kalırmı kalmazmı ona bir şey diyemem ama zaten kasıklarının biraz üstünde yani kalsa bile insanı çok rahatsız etmez, ki zaten ameliyattan 1 sene sonra o olan izin rengi açılırmış pek belli olmazmış. Hem artık estetik dikiş yapıyorlar yani kendiliğinden eriyip giden bir dikişiniz oluyor. Siz kimseyi dinlemeyin ne istiyorsanız onu yapın ben 9 gün önce her iki doğumuda yaşadım 3 saat doğumhanede ıkındım ama sezaryen ile bitti maalesef iki acıyıda tattım. Sizin bedeniniz o yüzden kulaklarınızı tıkayın.