cennetkokulum_ Kızlar arkadaşımın tüpleri kapalı çıkmış ve ameliyat olacak ameliyattan sonra açılma durumu var mı başına gelen böyle bisey gelen çevresinde duyan??
Meryem2746 cennetkokulum_ hsg sonrası hiç açılma yoksa pek etkili olmuyor amaliyat benimde kapalıydı 2 tüp 2 defa hsg çektirdim Bi sonuç alamadım sağlıklı bir tüp olsa açılır dediler direk tüp bebeğe başladım şuan 21 haftalık hamileyim darısıda tüm olmayanlara nasip etsin Rabbim tez zamanda İnşAllahh 🤲
Meryem2746 cennetkokulum_ amaliyat sonra yapışıklılık olabiliyormuş acılsa bile çok araştırdım korktum da açıkcası usta bir doktorun yapması lazım bir sürü doktor gezdim 2 yıl boyunca bide pahalı bir amaliyat sonucta nasıl olacak bilmiyorsunuz biz amaliyata vereceğimiz parayı tüp bebeğe verdik
cennetkokulum_ Meryem2746 peki tüp bebek için ne kadar süreç beklediniz ilk denemede mi hamile kaldınız Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin inşallah arkadaşım soruyor o yüzden sordum 🥰
Meryem2746 cennetkokulum_ ilk denemede olmadı maalesef dondurulmuş emriyo kullanıldı sonra o oldu cok şükür ama benim sorunum sadece kapalı tüpler değildi ondan dolayı ilk deneme negatifti süreç cok çabuk ilerliyor beklemek zaman kaybetmek istemedik o yüzden erken başladık kapalı tüplerle hamilelik biraz zor yani