halaycibasi Haftamdayım ve beyaz akıntım çoğaldı. İdrarda yanma ağrı vs. Yok. Sizlerde de oldu mu artış ?
Beyzanur138 halaycibasi ben yarın tam 36 olucam ama 34 den beri sürekli var enfeksiyondan herhalde diye düşündüm
-MinikMucizem- halaycibasi bencede uzun zamandır var bende efeksiyondan olduğunu düşünüyorum hep enfeksiyonum vardı sali günü kontrolüm var soracağım bakalım 🤗
Sita3434 halaycibasi benim de cok fazla üstelik sarı yeşil beyaz su gibi geliyor hepsi var enfeksiyon çıkmadı ama doktor yine de antibiyotik verdi vajinal enfeksiyon olabilirmiş doğumda biraz vajeni zorlar dedi antibiyotik verdi
halaycibasi Beyzanur138 ben de enfeksiyonda çıkmadı ama doğuma hazırlık mı diye düşündüm bende. Ama yarın idrar tahlili vericem gene
halaycibasi -MinikMucizem- bende enfeksiyonda çıkmadı ama gene yarın idrar tahlili vericem. Bu kadar artınca bi korktum