Trkcnfnd71 Kızlar Merhaba 13 haftalık hamileyim ben sigara içen bir insandım ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri içtiğim sigara 1 paketi geçmemiştir onu da içime bile doğru düzgün çekmedim ama gel gelelim şu 2 gündür büyük sıkıntılar yaşadım geç çok ağladım hemde 2 gündür sigarayı çok abarttım acaba bebeğime bir zarar gelmişmidir çok korkuyorum
Yagmur00 Trkcnfnd71 olur tabi neden zehırlıyorsun canım hadı bı ıkı canın ceken anlarım ama abartmak cok sakıncalı hadı yiyecek ıcecek olsa tamm ama sigara gunah degıl mı o pıs seye cocugunu ortak ediyorsun
Eda-5807 Trkcnfnd71 başta nasıl ıcıyorsunuz ben hamıle olduğumda ilk sıgaradan uzaklaştım kokusu benı mahvedıyordu daha bebegın bırde yenı yenı oluşmaya başlıyor zarar verıyosun ona en kısa sürede bırak bence
FusunF Trkcnfnd71 ay yazık gunah değil mi Ona minicik ne yaşarsan yaşa ona haksızlık ben yemek yerken bile ona zararı olacak seyleri yemiyorum dikkat ediyorum lütfen içme
Trkcnfnd71 Yagmur00 Yagmur00 öyle ama iki gündür gerçekten çok zor şeyler yaşadım sadece 2 gün içtim diye bişey olmamıştır değil mi çünkü asla içmem bidaha ne okursa olsun
Yagmur00 Trkcnfnd71 onu Allah bilir ama yapma bacım gunah bende icerdım ama bıraktım kotu oldum cok canım istedi ama bebegım ıcın bıraktım
Durununannesi46 Trkcnfnd71 11 haftalığım hala bırakamadım zıkkımı. 5-6 içiyorum günde. Hiçbir şeyden tiksinmedim. Sigaradan da 😞 bırakabildiysen hiç yanaşma bir daha.
Trkcnfnd71 Kızlar benim dediğimi yanlış anladınız ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri içmedim diyorum şu 2 gündür içtim sadece
Durununannesi46 Trkcnfnd71 canım çok da takma. Burda herkes doktor, herkes linç edecek yer arıyor. Düşünerek stres yapma kendine.Onca zaman içmemişsin, bu büyük bir başarı.korkma, bir şey olmamıştır inş. Tekrarlama olsun bitsin 🥰🥰
Elif0712 Trkcnfnd71 iki gun icmeyle bisey olmaz yasadigin stres daha cok etkiler ancak birakmisken yanina yanasma
Arzuaksumom Burada ki bir çok anne adayı mükemmeller 😅 bu konuda inanılmaz linç yersin 2 gün içtiğini dile getirsen de anlamazlar komşum sigarayı içmiyor resmen yiyordu bebeği doğdu sorun olmadı büyüdükçe sorun olur mu bilemem 🧐