Kızlar 40 haftayı doldurduk hiç sancım yok ama açılmam 2 cm. Bebek 4 kiloya yakın olduğu için doktor daha fazla bekletmeyelim suni sancı deneyelim dedi, açılman ilerlerlerse normal doğum olur yoksa sezeryana geçeriz ama denemedim demezsin dedi. Suni sancıdan çook korkuyorum deneyimlerini paylaşacak anneler yazabilir mi 😕