Obsesifk kafan karışmasın canım aybı seyi bende sordum kendimiz ölçtüğümüz için mouse ufacık kaysa 3-5 güne tekabul ediyo desi, gelişimi normal sorun yok istersen bidaha ölcelim dedi , o ölçtüğünde de 2 gün fark oldu, kendileri işaretlediği için olabiliyomuş zaten ultrason kagıdında da haftanın yanında artı eksi 4 falan yazar yani küçük büyük olabilir anlamında 🙂 no problemm 🙂