yagmur_vera Piremses0 Ara ara tekrar gelen bulantılar dışında iyi gidiyor şükür 🥰 Evet ben baya baya buradayım diyecek kadar da göbeğimiz çıktı 😇
Nigarhacizade yagmur_vera bende de 25😻 çıktı göbüş evet, çok da baya değil. Ama yine de hiss ediliyor 🙏🏻ara-sıra kusma oluyor, bulantı hiç gitmiyor 😹ama onun dışında iyiyiz🎉
Piremses0 yagmur_vera evet bulantı bana da geliyor acı su gibi ama katlanıyoruz gün gün büyüyor göbüşler aynen 😍
Beti2 25+0 dan merhaba benim gobus baya çıktı ikinci hamileligim.55 ile hamile kaldım şimdi 62 kiloyum..
yagmur_vera Beti2 Benim de 2. Hamileliğim. 58 ile hamile kaldım şu an 65 kg yum 😏Endişelenmeye başlamadım desem yalan olur daha yeni 25. Haftaya gireceğiz bu gece😃
hhffee Beti2 25+2 yiz bizde 2. gebeliğim ilk gebeliğimde 25 kg almıştım şimdi çok şükür 4.300 gr aldım ınş daha da çok almam biraz kilolu hamile kaldım direk özellikle göbüşten aldım. Bebişimizin kilosuda gayet iyiydi bakalım salı ya kontrolümüz var
Lavantakokusu 23+6 olur muuu 🤗🤗 50 ile hamile kaldım şu an 55 kilodayım. Göbüş çıktı belli oluyor artık 😊👶🏻
DiSaMeKa_2018 Benimde ikinci gebelik ilk gebeliğim de toplam 9 kilo almıştım şimdi 53 ile hamile kaldım 59 oldum daha 24. Haftada cinsiyete göre değişiyor mu acaba .