evlatkokusu0806 eşine nasıl söz verdiysen aynen devam et, kendini onun yerine koy. Eğer 2.bir isim istersen de eşine"modern bir ismi daha olsun en azından okulda zorlanmaz kendisi hangisini isterse onu kullanır "diyebilirsin. Ben de daha cinsiyet belli olmadan eşime sordum eğer babanın adını koymak istersen koyabilirsin sonuçta ikimizin bebeği ve abisi koymadı. O da olur ama iki isim olsun dedi, Mehmet Alp koyacağız inşallah, ikizi de Ada olacak inşallah